16 april 2010

Flight radar

Paa denne webside kan man tjekke hvor de forskellige flyvere man ser paa himlen flyver hen.


Det er naesten umuligt at komme paa siden i dag og da jeg gjorde var der en lille enlig flyver paa himlen! Det her kommer til at tage LANG tid at rede ud, jeg kender indtil flere folk der er strandet hvor de ikke hoerer hjemme. Gad vide om vi kan komme til konfirmation i DK i naeste uge?

Updatering: nu proevede jeg lige igen og fandt masser af flyvere - en i England og NUL i Scandinavien!

6 kommentarer:

Conny sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Conny sagde ...

Jeg har lige hørt,at det
tidelste de flyger i DK.er i morgen kl 14.

KirstenK sagde ...

Min mand bruger pænt meget tid på den side der...så jeg kender den godt, der er lidt stille på den i vores del af Europa

FUUR. sagde ...

Jeg bruger også, en hel del tid, på denne side. Her over vores lille ø, er der mange fly striber.
Vi må være et godt overflyvningspunkt.
Både morgen og aftenhimmel, kan være fine korsstingsbroderier.
I øjeblikket er der ingen aktivitet.
Det virker underligt.

Helle sagde ...

Meget mærkeligt at en vulkun på Island, kan have så står effekt på hele Europa.

Tina - omme i London sagde ...

Conny - ja, det holdt saa ikke, men jeg kan se KLM har haft en forsoegsflyver oppe, saa mon ikke oekonomien sejrer over naturen snart?

Kirsten - nu siger du godt nok "lidt stille"...

Moar - jeg kan forestille mig dem der bor i vest London sidder og stirrer maabende mod himlen og undrer sig over hvor al larmen er blevet af?

Helle - det er virkelig maerkeligt at taenke paa, men den er vidst god nok, ellers er det i hvert fald jordens laengste Aprilsnar!