23 december 2008

Julestemning

Det var min tur til at arbejde i jul og nytaar i aar. Ja, jeg gjorde det faktisk ogsaa sidste aar, men det var fordi jeg skulle have de foerste fjorten dage af det nye aar fri, da vi skulle til Canada. Jeg har egentlig ikke noget imod at arbejde i julen, for jeg faar en hulens masse gjort, da der ikke er mange paa kontoret og telefonen staar naermest stille hen. Folk er saa hyggelige lige omkring juletid. Alle har tid til alle og hygger og griner en masse.

I morges luskede jeg lidt senere ind end saedvanligt og tog mig tid til at gaa ind og faa mig en kop kaffe paa vejen ind. Jeg tog den paene rute, som gaar op gennem Austin Friars. Der er saa hyggeligt og paent. Jeg droemmer altid om at koebe en taglejlighed (de eksisterer ikke!) i denne lille gyde, faktisk ville jeg gerne koebe et helt hus fra top to bottoom, men man maa slet ikke bo i dem. Der er meget lidt beboelse i the City. Der er faktisk bare lejlighederne i the Barbican og en dag vil jeg gerne eje saadan en. Vi faar se om vi nogensinde faar raad, men med den vej boligpriserne gaar lige nu, saa er der da en chance. Jeg droemmer videre. :)

2 kommentarer:

Nille sagde ...

Det er første gang i 10 år tror jeg, at jeg har arbejdet en lillejuleaften - og kors, hvor er det stille! Telefonen har ringet EN gang og de eneste mails er nyhedsbreve ;-)

Men der bliver da ryddet op i bunkerne fra sidste uge - og så går jeg vist tidligere!

Nyd dine stille juledage på kontoret!

Tina - omme i London sagde ...

Tak, i lige maade. :)