15 december 2008

Den trak taarer

Loerdag aftens X factor holdt hele familien bundet til fjernsynet og det var helt klart det rette valg da Alexandra Burke vandt hele gildet. Hendes version af den smukke "Hallelujah" af Leonard Cohen er nok den skoenneste jeg nogensinde har hoert.



Vi snupper lige Leonard Cohens egen version med ogsaa for den er nu heller ikke helt uden evner. Jeg er ret sikker paa Mr Cohen er meget tilfreds med Miss Burkes version ogsaa, for nu tjener han kassen paa den sang igen. Hvis ikke jeg tager meget fejl, saa er hun godt paa vej til at blive aarets julesang, som nr. 1 paa hitlisten.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er du VILD hvor er hun god. Jeg fik simpelthen gåsehud fra isse til fod og så forfra igen. Wow!!! Hun er fantastisk. Jeg har aldrig brudt mig om Cohen - sorry, men i hendes mund - jo!!!

Skøn sang her fra morgenen af.

Tina - omme i London sagde ...

Ja ikke, hun skal nok blive til noget. :)

knititch sagde ...

den stakkels mand har jo brug for pengene. hans manager løb jo med alle dem han havde tjent. derfor turnerer han på bedste vis som næsten 75 årig. min veninde og jeg er enige om at vi er lidt lune på ham....

Tina - omme i London sagde ...

LOL - vi har jo allesammen vores lille hemmelige kaerlighed. :)