29 december 2008

Fjerde juledag

Saa snuppede vi lige endnu en jul. Aarets tredje. :)

Kalkunen var paa 16 pund, smagte himmelsk og blev saa at sige ribbet for koed inden vi var faerdige med at spise. Det er da lige godt utroligt vi kan blive ved med at finde plads til de kaempe maaltider efter flere dages forspisninger.


Minsandten om ikke ogsaa der var endnu flere gaver under traeet i dag. Jeg lover mig selv hvert aar at jeg skal huske at foreslaa hele familien at vi proever at lave lidt om paa gavegivningen, for jeg synes simpelthen vi koeber alt for mange gaver til hinanden. En dag faar jeg trumfet igennem at vi traekker et navn og saa bare koeber en gave til den person. En til hver. Vi har ingen boern i familien, bare en masse voksne, der ikke behoever noget som helst, men jeg ved de ikke gaar med til at vi slet ingenting koeber til hinanden. Hmmm... maaske jeg skulle indkalde til klantraef sidst paa sommeren og saa saette det i vaerk.

Anyhow, vi havde en rigtig hyggelig og dejlig dag med WII-spil, mad, vin, video og rigtig godt selskab.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Jeg er vild med den engel i toppen af træet.

Hos os får nevøer og niecer gaver, men ikke for store beløb, så vi går sammen to og to familier, og så slutter gaverne når de bliver 18.

Tina - omme i London sagde ...

I min side af familien giver jeg ogsaa til nevoeer og niecer, men dem holder vi jo heller ikke jul med.

Jeg proever at huske at trumfe min ide igennem til naeste aar. :)

Mht juletraaet, saa har min svigerinde simpelthen det mest tjekkede julepynt man kan forestille sig - men det ser aldrig for tjekket ud, hun er nemlig god til at hygge. :)