22 februar 2008

Dagens lunch time vandring...

Dagens lunch time vandring gik ud paa een ting - nemlig at faa noget i skrutten. Joesses, hvor kan man sommetider blive umanerlig sulten, uden nogen egentlig rigtig god grund!

Min kollega og jeg smuttede en tur paa Ponti's i Eldon Street og jeg fik mig en god, solid burger og chips (ja, ja, man bliver da ikke tyk og fed af ingenting!), mens han gaflede en gang chicken curry og ris i sig.

Vi gik den "lange" vej, via Moorgate, tilbage til kontoret. Jeg skulle nemlig lige have en posefuld Fisherman's Friend med i lommen. Da vi var i DK sidste aar fandt jeg Fisherman's Friend med salmiaksmag, men dem har jeg ikke set her endnu. De var ellers rigtig gode - og ehmmm... de er da lavet i England, saa man burde kunne finde dem. Jeg maa et smut paa deres hjemmeside og se om man evt kan bestille en stak!

Ingen kommentarer: