09 august 2012

Og saa liiiige en haandboldkamp mere (",)

For nogen tid siden lykkedes det os at faa OL billetter. Vi var enige om at vi ville gaa ind og se naesten hvad som helst, bare helst i den Olympiske by. Da det gik op for mig hvad det var jeg kunne faa billetter til, var aarets foedselsdagsgave til mine foraeldre pludselig paa plads; der var nemlig billetter til damehaandbold.


Billetterne vakte, som forventet, stor lykke og inden for en god times tid efter nyheden var overbragt til foedselarerne var der ogsaa bestilt flyvebilletter.

De rejsende ankom i mandags og i dag skal foedselsdagsgaverne indloeses. Indtil i aftes troede jeg vi skulle se Makedonien banke Spanien, men det viste sig at Makedonien er bedre kendt som Montenegro og at det slet ikke er den kamp vi skal se. Vi skal nemlig se Norge banke Korea i stedet - ja vi har i hvert fald de roed/hvide/blaa farver paa og saa vinder nordmaendene vel?

2 kommentarer:

Donald sagde ...

Det ved jeg ikke om de gjorde ... men det er sjovt at se en håndboldkamp, hvis man har spillet lidt selv. Jeg ved ikke hvor grove de var, men jeg har fået indtryk af at man let kan skubbe til hinanden i håndbold hvis ellers dommeren har noget andet at holde styr på!

Tina - omme i London sagde ...

Donald - dem der sad bag os havde aldrig set haandbold foer, men fik lige et hurtigt kursus i reglerne. :)