06 februar 2010

Naehhhh... sikken en overraskelse!

Pludselig ringede det paa doeren...


Vi gik ud for at aabne, men der var ingen. Vi kunne dog ane nogle flag ved siden af doeren, saa vi maatte videre ud og undersoege sagen!

Et halvt hjerte, diverse groent og baade engelske og danske flag!



Vi fandt ikke mindre end en hel halv aeresport. Jeg gad vide om den stakkels kone fra busstoppestedet naaede at faa det hele med, eller om hun bliver noedt til at tage den samme vej hjem igen, for at se hvad det blev til. Vi blev i hvert fald glade for "overraskelsen"! :)

TAK til hele aeresportsflokken. :)

17 kommentarer:

Laila sagde ...

Tillykke med kobberbrylluppet Tina.. Håber i får en fantastisk fest! Knus fra Laila

Tina Liel sagde ...

Ej Tina hvor fantastisk. Sådan en åresport er et MUST hvis man fejrer. Hvor er jeg glad på dine vegne og sikker på at det bliver festen over alle fester. KNUS

Lone sagde ...

Flot Æresport!!

Rigtig hjertelig tillykke :o)

Catarina sagde ...

Wauw hvor er den flot og dejligt at det var en overraskelse. Rigtig hjertelig tillykke med kobberbryllupet.

Bettys blog sagde ...

Hvor er det en flot halv æresport. Rigtig god fest.

AagePK sagde ...

Der er åbenbart andre, der tænker mindre drillevorent: vi har oplevet halve æresporte, hvor "det halve" betød, at de to ben var halve, så overliggeren var i højde med dørhåndtaget. Det er s.. ikke nemt at komme ud af en sådan dør, skulle jeg hilse og sige.
For øvrigt: jeg læste i sidste uge, at lejligheds-sange og æresporte er det eneste, vi danskere har bidraget med til verdenskulturen.............

Ellen sagde ...

Endnu en gang til lykke - og flot og dejligt for dig, at du har fået mange af dine danskere til London.
Og hvor jeg kan genkende din mand i Tim, som også må høre på mange samtaler på dansk. Han er dog efterhånden blevet god til at fange 'the gist of it', så han ved som oftest, hvad det er, vi taler om. Mon ikke din mand kan det samme efterhånden?

Jeg håber, I havde en rigtig god fest - men det er jeg nu egentlig ret sikker på, at I havde :-)

Helle K. sagde ...

Tillykke med kobberbrylluppet - sådan en æresport fik vi også, da vi havde kobberbryllup for 13½ år siden :)
Jeg håber, at I havde en god dag :)

Donald sagde ...

Det er da sødt! Enten er jeg snot-hamrende sentimental eller også så er det utrolig sødt!

TILLYKKE :-)

Sylvia sagde ...

Gratulerer med bryllupsdagen!!!
Og for en hyggelig overraskelse med alle disse flaggene utenfor.
Hygg deg med besøket ditt.

Deborah sagde ...

Nej hvor fint. Tillykke med det. Håber I rigtig hyggede jer :)

Tina - omme i London sagde ...

Tusinde tak for alle de soede hilsner. I kan tro aeresporten var en stor succes - ikke mindst blandt naboerne, som ikke var helt sikre paa hvad i alverden den gik ud paa, men som vidst har laert at saadan er der bare nogle gange ting der sker, naar man bor doer om doer med immigranter!

FUUR sagde ...

Der var vist flere ting,
der kom bag på naboer, ja og "visse" andre.

Nogen troede, vi var fra en anden planet.

Det følte jeg mig også, da vi kom ud i 6. graders kulde og sne i Billund.

Anonym sagde ...

Tillykke med kobberbrylluppet - og så med både danske og engelske flag!

Annette sagde ...

Jeg håber, at I havde en skøn fest og at du/I nyder dagene sammen med gæsterne.
Det er da godt, at de emigranter kan få nogle gæster fra Danmark, som kan lære de englændere hvordan man fejrer et kobberbryllup, sådan skal det være.
Knus til dig.

Marianne sagde ...

Nøj - et stort tillykke og sikke en fantastisk dejlig overraskelse. Jeg mangler 2½ år i en hel port :-)

Tina - omme i London sagde ...

Moar - (v)i ER fra en anden planet!

Anne - tak, jeg skulle have sat et Jamaicansk flag i ogsaa. :)

Annette - lidt skal vi jo bidrage til kulturens udbredelse. :)

Marianne - wow, saa er det lige straks soelv til dig!