21 november 2009

Ud og se

Vejret var saa fint fra morgenen af at jeg skyndte mig at komme i toejet, saa jeg kunne komme ud og motionere. Naturligvis havde jeg mobilbilledferingsapparatet med i lommen og jeg kom da ogsaa til at stoppe engang imellem, for lige at forevige et eller andet.

21112009326 Det er ikke bare mine roser der naegter at opgive (jeg har lige fundet en hel flok mere ude i forhaven!) og fuchsiaerne synes at blomstre mere paa denne tid af aaret end paa noget andet tidspunkt. Min gamle nabo samlede paa fuchsiaer og havde vidst nok 29 forskellige slags i en have paa stoerrelse med et frimaerke! Roser og fuchsiaer er da ikke en helt towli’ kombination, hvis du spoerger mig. Min svigerinde mener i oevrigt ikke jeg behoever at tage flere blomsterbilleder, da hun mener jeg har rigeligt allerede; faktisk paastaar hun at jeg har billeder af samtlige blomster i hele nabolaget og at jeg aldrig tager billeder af andet. Mon ikke liiiige hun er lidt ude paa overdrevet? Jeg tager da ogsaa af og til et billede af et trae!Autumn collage Naah, jeg fik min motion, lidt frisk luft og nogle skoenne billeder paa nethinden og endda enkelte i lyskassen. Aah, som var jeg tilfreds med migselv, da jeg kom hjem.

Technorati Tags: ,,

Ingen kommentarer: