21 november 2009

Jeg droemte mig en droem i nat

I nat droemte jeg at jeg kom ind i et rum og saa sad der en slange oppe paa vaeggen (guderne maa vide hvordan den kunne slaenge sig paa en vaeg!). Slangen var orange, sort og hvid og meget lang. Den var ikke saerlig tyk og jeg var slet ikke bange for den, konstaterede naermest bare, lidt overrasket, at den var der.

milk snakeBilledet har jeg laant her fra og slangen kaldes en milk snake.

Jeg har ingen slangefobi, men er da ikke specielt vild med dem, for jeg synes de er lidt klamme, men ret flotte. Jeg er dog noget overrasket over at jeg (uanset det var i en droem) bare kunne gaa videre uden yderligere hysteri! Droemme er altsaa maerkelige!

Technorati Tags: ,,,

2 kommentarer:

Susan sagde ...

Det er jo fordi det er en aldeles harmloes (Cathrine ville kalde den soed) slange du saa i droemmen at du kunne tage det saa roligt :-)

Tina - omme i London sagde ...

LOL - den er i hvert fald paen, men harmloes ville jeg ikke kalde den, den kunne sagtens skraemme livet af min elskede!