30 januar 2007

Lige min slags mad


Sommetider har man altsaa lov at vaere heldig. Faa doere fra vores kontor har vi en "Pod".
Det er lige praecis den slags mad jeg kan lide at spise til middag. I dag var jeg ude i et eksperiment og fik noget bulghur hvede og kylling i en sovs, men skoent det var dejligt, da det var varmt, synes jeg nu stadig at deres "3-bean-salad" er det bedste jeg har faaet endnu.
Sjovt - jeg elsker kylling, er ikke vegetar og er altid ved at doe af sult ved middagstid. Men af uvisse aarsager vil jeg helst have vegetarmad eller fisk/rejer og lignende til lunch, men spiser generelt ikke suppe! Suppe er forret - ikke mad!
Det med suppen skal nu til at aendre sig, for jeg kan rigtig godt lide suppe og andre mennesker overlever paa det til middag - og saa kan jeg vel ogsaa? Det ville grangiveligt udvide mit middagsrepertoire en del!

Ingen kommentarer: