23 januar 2007

1,000 kr. vaersgo' de er dine!

Folk droemmer normalt om at vinde i lotteriet, men i dag kom en lidt mere realistisk droem frem og den gik ganske enkelt ud paa at bruge £100 paa noget man rigtig oensker sig.

Jeg ville skifte mit dagligdagsservice ud med et paent saet fra denne serie i John Lewis og saa ville jeg finde noget funky bestik ved samme lejlighed og hvis der overhovedet er penge tilbage, saa skal der nogle smarte glas til.

Hvis du pludselig fik 1,000 kr foraeret og de skulle bruges her og nu, hvad ville du saa bruge dem paa?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Et par gode hverdagssko eller en ny overfrakke!

Lene sagde ...

Et besøg hos en kosmetolog, det har jeg kun prøvet en gang, og den ansigtsmassage, den var alle pengene værd, men hun kunne da også lige ordne fødder og hænder, når jeg nu var der.
Resten af pengene skulle bruges på en god bog og en CD

Anonym sagde ...

Hvis ikke allerede jeg havde faaet naesten alt det jeg oensker mig, i julegave, saa ville jeg oenske mig en DAB radio. :)

Anonym sagde ...

Jeg har ombestemt mig! Jeg vil have saadan en her, men jeg ved ikke om man kan faa det for 1,000kr?

http://irishcraftworker.typepad.com/an_irish_craftworkers_goo/2006/12/living_willow_h.html