20 januar 2007

Dagen efter stormen



Klokken er 07.30 og jeg er paa vej til stationen. Pludselig gaar det op for mig at jeg kan se himlen. Det er ellers mange dage siden jeg sidst har set den, for det har vaeret saa ukristeligt overskyet og moerkt i lang tid.



Solopgangen satte et smil paa mit ansigt.




Da jeg steg ud af Cannon Street station skinned solen saa det var en fryd. Det lignede naesten en foraarsmorgen, men det er vidst falsk reklame, for efter sigende skulle det blive vinter i naeste uge.

Hvor ville det vaere laekkert med en halv meter sne. Jeg ville kunne tage julekortsbilleder i stribevis. Oh well, jeg kan vidst roligt droemme videre. Det er et par aar siden vi har faaet noget sne der blev liggende i mere end 10 minutter. Kulden kommer forhaabentlig.

Ingen kommentarer: