27 juli 2012

London lige nu






Aabningsceremoni paa big screen paa Blackheath.

5 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg sidder og måber ved skærmen. Sikke dog et fantastisk show! Stor kunst.

KirstenK sagde ...

Osse jeg har set med...og fantastisk show!

FUUR. sagde ...

Så er det godnat herfra, det var dog et fantastisk shov.
Vi var der "næsten"
Jeg glæder mig, til at komme over og snuse til stemningen.

AagePK sagde ...

Sej kone, hende der Lizzie, sådan en gang base-jump for at være sporty med the sportspeople.
Men hun burde være sprunget med the Real Deal, Roger Moore, og ikke denne russiske efterligning. Hver gang, han præsenterer sig, hører jeg det som "My name is Putin, Ras Putin!"
Og James Bond var en ENGELSK Gentleman, ikke en skotsk parvenue med hang til vold mod kvinder, ikk'?

Tina - omme i London sagde ...

Eva - Vi snakkede om om det var lige saa stort et show for udlaendinge som for vi lokale, men efter hvad jeg generelt har set online i dag, saa tror jeg udlaendinge fik, om ikke det samme, saa lige saa meget ud af forestillingen, som virkelig var fantastisk!

Kirsten - hoert! :)

Moar - ja, det var rigtig godt. Vi optog det, saa familien Bente, som ankommer i dag, ogsaa kan faa det at se. Maaske de saa det paa vejen over Nordsoeen i aftes, men vi staar da frit for at se det igen alligevel. :)

Aage - James Bond ER en engelsk gentleman og han bliver sgi da bedre og bedre med aarene. Den nuvaerende er da suveraent den bedste til dato, med Timothy Dalton paa en andenplads, mens resten deler en tredjeplads. :)