02 juli 2012

En weekend i papkassens tegn

Det er et aar siden vi begyndte at pakke vores hus ned og nu pakker vi ud. Der er godt nok meget vi ikke har savnet i det aar, men ogsaa nogle ting som er ret hyggelige at se igen.

"Vi har for meget af alting" udbroed min elskede i dag, da jeg toemte kasse nummer 999! Jeg er saa glad for han ogsaa kan se det og vi har begge ryddet ud med haard haand i dag og ikke desto mindre staar gaestevaerelset nu med kasser til loftet. 

Stuen er ryddet, saa den kan faa det sidste lag maling og lige pludselig er den faerdig! Ja, saa faerdig som der er noget der bliver i denne omgang, for nu traenger vi snart til en laengere pause fra alt det arbejde. Heldigvis er det kun maling, fodpaneler og den slags vi mangler og fodpanelerne kan jeg godt nok undvaere laenge, saa laenge rummene er malede og moeblerne paa plads.

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Vi har vist alle alt for mange ting. Jeg flytter på torsdag, så jeg har også konstateret det.....

Hvor bliver det skønt for jer at få et helt hjem igen.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - poej poej!