03 juli 2012

Dryp dryp dryp!

The City of London Festival er godt igang, med udendoers musik stroemmende ud af gaarde og haver. Efter det vaadeste 'andet kvartal' siden 1910 (det er helt utroligt for nogle statistikker aviserne kan finde frem, naar ikke de tilsyneladende ikke har andet at skrive om) havde vi naivt haabet lidt paa at juli ville blive helt fantastisk, med lunt vejr og solskin. 


Jeg tror nok ogsaa 'Ku Da Mix Orchestra' havde haabet paa lidt bedre vejr at spille i iaften, men nej. Det er lidt synd, for havde aftenen vaeret lun og sommerlig, saa ville gaarden have vaeret fyldt med folk.


Personligt er jeg udemaerket tilfreds med regnen, for saa laenge det regner kan jeg holde hoefeberen lidt i skak. Dog ville jeg oenske det var noget varmere. Jeg har simpelthen frosset som en lille hund i en tynd papirsnor hele dagen. 


Paa vejen hjem fra arbejde i dag tog jeg en lille omvej. Ja, det er en ganske lille bitte omvej, men lidt har ogsaa ret og jeg skulle lige eksperimentere med et billede af den lille katolske kirke. Det var alt for moerkt og vaadt til at tage billeder, men skidt pyt, nu tager vi billedet med alligevel. :)

3 kommentarer:

Ellen sagde ...

Det er altså synd for jer med det våde og halvkolde vejr!
Jeg har lige kigget på jeres vejrudsigter, og det ser sandelig ikke for godt ud. I skulle ganske vist have meget regn for at opveje jeres manglende grundvand, men dette her er vist lige rigeligt nok ...
Jeg tror, jeg var meget heldig, da jeg var derovre for nylig.

Gad vide, om også de olympiske lege nærmest skal drukne?

Fuur. sagde ...

Den lille kirke, er på ønskelisten, til et besøg,
når vi kommer til London, lige om "straks"

Tina - omme i London sagde ...

Ellen - ja, det er lidt traels og nogt ekstremt. Skal vi ikke binde an paa at de olympiske lege kommer til at foregaa i solskin!

Moar - den er i hvert fald nemt overstaaet. Maaske vi kan straekke turen til en halv time. :)