08 juli 2012

Indearbejde

Vejret er simpelthen perfekt til indearbejde i disse dage, det er i hvert fald ikke egnet til ret meget andet og det er saadan set godt nok, for jeg har en del der skal goeres.


I gaar fik jeg styr paa baade stuen og min computer! Jep, jeg havde faaet pillet ved lidt for mange knapper og blev noedt til at starte forfra igen, saa nu er min computer som ny, med kun det aller mest noedvendige installeret. Hvor mange billeder der er faldet af i svinget ved jeg ikke, men jeg gider heller ikke beskeaftige mig med det, for det bliver ikke anderledes!

Billeder fra ugens begivenheder har jeg stadig og der er lige et par stykker der skal deles, for ugen boed nemlig paa en helt speciel oplevelse, en togtur ulig nogen jeg foer har vaeret med paa. Mere om det senere, nu skal der laves kaffe. Der loves ophoersvejr i naeste weekend, saa det er med at faa noget fra haanden foer da. :)

1 kommentar:

Irene sagde ...

50 Shades of Grey, anyone?! ;-)