11 maj 2011

Aftensol

Jeg havde lige et svinkeaerinde inden jeg skulle hjem efter arbejde, men alligevel kunne jeg ikke lade vaere med at gaa lidt den paene vej hjem, for vejret var bare saa fantastisk. 

Af uvisse aarsager havde jeg taget min frakke paa i morges. Den kunne jeg nu godt have ladet haenge derhjemme, men det er altsaa saa svaert at vide naar man tager tidligt afsted, hvor vidt vejret holder hele dagen. Jeg smeltede dog ikke!

Solen staar saa hoejt paa himlen at den stadigvaek kan naa ned til den lille flod der loeber mellem os og stationen. Der er saa stille, naar man gaar den vej. Stien bliver skam brugt, men alligevel er der stille med vand og store traeer og lidt vildt.

Denne store hejre gik og soppede og blev slet ikke bange, da jeg tog billeder. Den fandt sig faktisk i det laenge. Jeg tror ikke den troede jeg kunne se den, hvis den stod helt stille, saa jeg listede lidt taettere paa.

Det ville den lige godt ikke finde sig i, saa den skred. Det er da lige godt hulens nok at billedet ikke er skarpt, men til trods for at saadan et gespenst flyver lige saa langsomt som en stankelejner, saa var jeg altsaa ikke hurtig nok! Oh well, naeste gang...

3 kommentarer:

Gowings sagde ...

Du så ikke nogen rotter og muldvarpe i robåd, vel?

Tina - omme i London sagde ...

Nej, det mener jeg bestemt ikke jeg gjorde og det er ellers ikke fordi der ikke er nok af dem; ja altsaa rotter og muldvarpe!

Gowings sagde ...

Der er heller ikke meget vind i de piletræer, der :)