17 maj 2009

Uhmmm…

Paa komfuret staar der to smaa gryder og simrer. I gryderne er der lidt af hvert; kun en ingrediens kan jeg genkende som vaerende noget jeg ved hvad man kan bruge til, det er nogle meget skarpe og krydrede peberkorn og resten ligner noget der er fejet op i en skovbund!

P1280651
Grydernes indhold bliver til en “te”, som skal drikkes mens den stadig er varm. Naar foerste krus er siet fra fyldes gryden igen med vand og saa koger vi endnu et hold, som skal “nydes” i morgen tidligt. Teen kommer fra den kinesiske laege og det er helt sikkert og vidst, det er ikke noget man ligefrem gaar og hungrer efter. Fy for den lede hankat, det smager slemt, men det er en fantastisk detox kur og jeg elsker at faa ryddet lidt op i systemet.

P1280654
Mens jeg venter paa den afskyelige drik bliver faerdig snupper jeg lige en hurtig kop nescafe sammen med min YANKIE BAR!!! Jep – jeg har gemt den lige siden paaske og har bare ventet paa lejlighed til at forkaele mig selv. Jeg er alene hjemme lige nu, saa nu skal det vaere!

 

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Hej Tina
Høre den "Yankie bar" med til din nye sunde
livs stil?
Efter jeg har læst dine indlæg, har du givet mig lyst at gå igang med at motionere.
Kan du en god mandag

Tina - omme i London sagde ...

He he - det var mit paaskeaeg. :) Faktisk er chokolade ikke noget problem for mig, det spiser jeg ikke i maengder der er helbredsskadelige. Jeg er glad hvis jeg kan motivere dig til at motionere. Man har det altsaa saa meget bedre, naar flaesket bliver roert regelmaessigt. God fornoejelse.