18 maj 2009

Hjemtur

Jeg var lige et smut inden om min gym paa hjemturen i aften, da jeg havde proevet paa at logge ind paa deres hjemmeside, uden succes. Jeg ville se om jeg kunne booke klasser paa forhaand og online, men jeg kunne ikke faa skidtet til at virke. Vi fik problemet loest – der var blevet byttet rundt paa de sidste to bogstaver i mit efternavn, da det blev indtastet paa databasen – det er seks maaneder siden…

2009-05-18 2009-05-18 001 015

Det blaeste stadig, da jeg gik over broen og jeg gik og spekulerede paa hvorfor i alverden jeg havde ladet mit halstoerklaede blive hjemme. Det er allerede lagt frem til i morgen, bare i tilfaelde af vinden er tilnaermerlsesvis saa kold som den var i dag.

2009-05-18 2009-05-18 001 019

Paa stationen stod alle ude i solen og missede med oejnene, mens de beholdt jakken paa. Kom maj du soede milde – please!

Ingen kommentarer: