21 april 2008

Tredje del af gaaden


The Chamberlain's Court i the Guildhall...

6 kommentarer:

Joan sagde ...

Nu begynder jeg altså at blive nysgerrig :)

Lisa Risager sagde ...

Og jeg gad altså godt være til stede...

anjoe sagde ...

Tror at jeg sammenlagt har brugt et par timer på at løse gåden; har som andre tænkt på bryllup, har tænkt på om en i din familie skal optræde med et eller andet udendørs, og senest om du i hemmelighed har lavet nogle oliemalerier, som skal udstilles. Eller om det er nogle af dine mange flotte foto's, der sammen med andre udlændinges skal udstilles, og at der skal serveres vådt og tørt udendørs. Mit sidste bud er, at du skal klippe en snor over til en fernisering af en slags, repræsenterende noget dansk...

Pyhha, godt at det endelig er blevet mandag *LOL* og forhåbentlig at vejret arter sig ordentligt!

Susan sagde ...

Jeg er glad for at spaendingen snart bliver udloest, for jeg kan overhovedet slet ikke gaette det. Jeg er dog sikkert paa at jeg godt gad vaere der :-)

Lene sagde ...

HMM, jeg tror du bliver hædret, men jeg kender ikke det engelske system, men lady Tina lyder rigtig godt i mine ører :-)

Anonym sagde ...

Ehm .... får vi en LØSNING, eller skal vi mon vente på fjerde del af gåden. Jeg føler mig sgi' da en anelse gådefuld i dag
Kh

Helene