16 april 2008

Aftenens forestilling

I aften havde vi endelig tid til at acceptere en invitation til en af Rosenblatts recital aftener, som vi ikke havde vaeret med til siden engang foer jul!

Vi havde aftalt at moedes ved St John's kirken klokken 19.00, men jeg skulle bare liiige staa og hoere Big Ben slaa syv, inden jeg kunne drysse der om.

Det var raakoldt og lidt skummelt ved St Margaret's church, saa jeg satte farten op, for ikke at komme til at fryse.

Jeg skulle dog stadig lige have tid til at faa et billede af Big Ben og the London Eye inden det blev moerkt, og jeg vidste jo at Lloyd havde bilen med, saa han ville ikke staa og fryse nogen steder. :)
Vi naaede til kirken tidsnok til at naa at faa et glas vin og en enkelt kanape, inden vi skulle op for at indtage vore saeder, saa vi kunne hoere de smukke toner fra tenoren Roger Padulles og pianisten Iain Burnside.
De skuffede over hele hovedet ikke, tvaert imod! De havde valgt en smuk serie arier og sange og man fik helt gaasehud af den smukke stemme og det skoenne klaverspil. Jeg haaber det lykkes os at komme til en del af disse recitals i aar, for sidste aar saa det godt nok noget slapt ud!
- En dejlig maade at bruge en ganske almindelig onsdag aften!

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Sikke en aften - den vare længe i sjælen :-)

Tina - omme i London sagde ...

Det goer den nemlig, ja. :)