17 februar 2013

Der er gode nyheder og der er daarlige...

Naar man faar valget mellem at faa de gode eller de daarlige nyheder foerst, vaelger man tit at faa den daarlige nyhed foerst, saa man kan fejre den gode nyhed laengere end man soerger over den daarlige.


I gaar doede min toerretumbler; saa det var saa den daarlige nyhed. Ja, det var egentlig kun stikket der doede, men nu er det tredje gang vi har skiftet stik paa den og en enkelt gang ogsaa stikkontakt. Lige praecis en ildebrand kan vi nok godt undvaere, saa nu skal der altsaa andre boller paa suppen!


I gaar fik min elskede vores toejsnor strammet an og minsandten om ikke der var toerrevejr i dag og hele to velduftende maskinfulde blev lagt paa hylderne til aften. Det har paa det naermeste vaeret foraarsvejr hele dagen, med 10 plusgrader og langt til skyerne. Sidst paa ugen skulle det blive koldt igen og der er endda tale om lidt sne, men i dag tog vi forsmag paa foraaret. Mere om det i morgen...

7 kommentarer:

Eva sagde ...

Smukke klemmer:)

Friluftstørret sengetøj er der ikke noget, der slår:)

AagePK sagde ...

Det ser da ud som om det stik er blevet noget overbelastet, mine stik på tørretumbler og vaskemaskine, også opvaskemaskinen, ser jo noget anderledes ud.Men hvis maskinen er født med dem, må de da kunne byttes uden beregning, når de ikke kan holde?

FUUR. sagde ...

Det er saftsuseme nogle ordentlige TØJKLEMMER i er i besiddelse af.

Annemette sagde ...


Sädan en gang töj direkte fra den friske luft er ikke sä därligt og jeg kunne nu godt have brugt sädan en skön forärsdag med lidt varme solsträler :-)

Held og lykke med stikket..

Ellen sagde ...

Sengetøj, som er lufttørret, er et must her på matriklen - det kommer kun i tumbler, hvis det er komplet umuligt at tørre det udenfor :-)
Det gælder generelt for alt mit vasketøj, men en tumbler er god som backup-plan :-)

KirstenK sagde ...

Uha.. det ser fælt ud det stik der...Jeg bruger Guds egen tørretumbler, med lidt hjælp fra en carport hvor der er godt med luft...

Tina - omme i London sagde ...

Eva - de klemmer er rigtig gode til vaevet bomuldsstof. De er ikke saa haarde ved det at der kommer de der grimme klemmemaerker i.

Aage - det er tredje gang vi har skiftet stik paa den, paa mindre end et aar. Maskinen var vel en 12 aar gammel, saa jeg tror der var en kortslutning af en art i den. Skidt pyt, vi har haft saa mange timers arbejde ud af den maskine.

Moar - de er vidst en ganske almindelig stoerrelse. :)

Annemette - ja, det dufter fantastisk!

Ellen - jeg haenger sjaeldent toej ud, skoent jeg elsker duften af det. Det er bare ikke saa smart at toerre over en graesplaene om sommeren, hvis man lider af hoefeber.

Kirsten - he he, guds egen toerretumbler. :)