15 april 2012

Aftenens forestilling

Efter et par dages soegen lykkedes det os at fremskaffe et par udemaerkede billetter til aftenens forestilling. Det er ikke umuligt at opdrive teaterbilletter, men vi ville ikke have hvad som helst og jeg havde oeje paa fire forskellige forestillinger, saa det hele skulle lige gaa op i en hoejere enhed.


Paa Dominion teatret kan "We will rock you", som er en musical baseret paa sange af Queen, i naeste uge fejre 10-aars jubilaeum. Jeg ville ikke blive meget forundret hvis den ogsaa naar at fejre 20-aars jubilaeum; den er i hvert fald populaer.


Teateret har 2,163 siddepladser og er en af byens stoerste. Saa vidt vi lige kunne vurdere var der bare et enkelt ledigt saede. Det er nu heller ikke saa saert, for musikken er simpelthen genial og skuespillerne var nu heller ikke helt uden evner. :) For hulen hvor ville jeg gerne have set Freddie Mercury live, men det naaede jeg altsaa ikke.


Under forestillingen er al fotografi strengt forbudt; der skal jo saelges programmer og hvad ved jeg; ikke om jeg forstaar hvordan dette billede landede paa mit mobilbilledferingsapparat!

4 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Vil frygteligt gerne se den forestilling. Jeg så Queen i Stockholm i 1986. Har siden oplevet R.E.M, U2, Elton John og Bruce Springsteen (som også er rigtig god), men ingen af dem når Freddie Mercury til sokkeholderen. Uha som han kunne!

Tove sagde ...

Da mine forældre var i London sidst, var de også inde og se We Will Rock You. Min mor var lidt bekymret for om det overhovedet var noget for dem, men både min mor og far syntes at det havde været et fantastisk sceneshow med rigtig dygtige kunstnere ... Så jeg håber da den forsætter lidt endnu så jeg også kan nå at se den ;-)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Den er da også god, jeg så den for et par år siden.

Tina - omme i London sagde ...

Mette - den er rigtig god, men jeg er dog en lille bitte misundelig paa du har oplevet Queen live. Det maa sgi da vaere en af de ultimative koncerter!

Tove - jeg kan i hvert fald anbefale den paa det varmeste.

Sussi - nemlig! :)