28 juni 2008

Turen gik til Brighton...

Vi var ikke blevet lovet det helt store paa vejrfronten i weekenden, men da vi vaagnede i morges var det fordi solen skinnede saa varmt paa os at vi naesten ikke kunne holde ud at ligge i sengen!

Valmuerne springer ud, som om det var en sport og alt i haven staar fantastisk. Rent havemaessigt har vi virkelig haft et fortraeffeligt foraar og forsommer.

Hummelbierne bukser bugnede i hebeerne i morges. Min elskede kaldte paa mig og bad mig tage mit fotografiapparat med, saa vi kunne faa de gule bukser med i det digitale album.

Vi har haft et feriebarn fra USA i de sidste fjorten dage og hun flytter videre til sin moster i morgen, saa vi koerte et smut til Brighton, saa hun kunne opleve "London by the sea". Det var virkelig en success, for hun har kun set havet nogle faa gange foer og mente helt bestemt det var en "WAURV" oplevelse, da jeg tog hende i haanden og gik helt ned til vandkanten.

Vi noed fish and chips i the Palm Court paa Brighton Pier og naaede ogsaa et par ture i nogle af forlystelserne. Det blev min opgave at tage med i spoegelsestoget, for der var ikke andre der turde. Saadan nogle bangebukse...


Jeg maa indroemme jeg ikke var vildt skuffet over at denne her var lukket paa grund af blaesten... Nu kan jeg hoere der bliver boerstet taender i badevaerelset. Det er nok ogsaa en god ide, siden vi koebte Brighton Rock hjem i lange baner, saa barnet har noget at tage med hjem til resten af familien - hvis ikke hun faar det spist inden!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

I kære, kære mennesker!!!

Anonym sagde ...

Brighton er et dejligt sted. Jeg nåede også at se den i efteråret. Rosa og jeg stod længe og kiggede på dén forlystelse - adr den ville jeg ikke nyde noget af.

Fish and chips, with mushy pees :-) Uhm.

Rigmor sagde ...

Lovely!
Brighton er et flott sted. Og så flott at dere tok feriebarnet med dit!

Conny sagde ...

Du skal vide at jeg nyder meget se dine billerde fra London

Tina - omme i London sagde ...

Ja, der er virkelig dejligt og vi havde en skoen dag og det gjorde feriebarnet heldigvis ogsaa. :)