25 juni 2008

Dagens invitation

Jeg er simpelthen jordens heldigste person!


For et par uger siden blev jeg inviteret til en cricket kamp paa the Oval, som er en af Englands store internationale cricket grounds. Jeg plejer altid at sige nej, men efter min elskede endelig fik reglerne saa nogenlunde banket ind i hovedet paa mig besluttede jeg mig for at sige ja naeste gang jeg fik buddet. Der er vel ingen skade til at gaa til en enkelt cricket kamp?

Jeg har lige modtaget billetten og ved 12-tiden drysser jeg til the Oval. Jeg har lige kigget paa hjemmesiden og gud hjaelpe mig om ikke det er en one day international! England mod New Zealand. Jeg kender nogen der bliver saare misundelig, nemlig en New Zealand semi-professional cricketer, som sidder oppe i Nord England og knurrer!


Hep England, HEP!

Billedet har jeg laant her fra.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

NOVRA! Var der Tea & Cucumber Sandwiches, eller var det bare Pimms det hele?

Tina - omme i London sagde ...

LOL - ingen af delene. Det er tennis du taenker paa. :)
Der var pints of lager and sandwiches with cheese and pickle or beef, sausages, scotch eggs etc. Vi fik dog jordbaer og hindbaer efter vores triflidessert. - oh, and more pints of lager. :)