24 januar 2012

Godt nytaar

En af mine veninder sendte mig en besked i dag, for at oenske mig og familien godt nytaar. Min veninde har et elendigt helbred og har vaeret syg siden foer jul, saa hilsenen var lidt forsinket. Jeg blev glad for den uanset datoen og blev isaer glad, da jeg hoerte hun har det bedre igen. Hun lider af en blodsygdom og er paa sygehuset hele tiden og igen. Det er haardt at vaere tilskuer til, men for hulen hvor maa det vaere saa meget haardere at vaere deltager i!


Hilsenen mindede mig om en anden veninde, som jeg ogsaa lige skulle have oensket godt nytaar, skoent vi fejrede nytaaret sammen den foerste Januar. I dag er det kinesisk nytaar og dragens aar kan starte. Jeg er gift med en drage og jeg stoler paa det bliver hans aar i aar. Godt nytaar!

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg håber på, at dragens år bliver godt for os alle sammen:)

AagePK sagde ...

Og hvad, eller hvem, er din elskede så gift med? Som de siger i Kina:"Drage søger mage", ikk'?
;-)

Tina - omme i London sagde ...

Eva - det tror jeg paa det goer. :)

Aage - han fik sig en abekat og det passer lige til saadan en drage. :)