09 september 2007

Jeg har sgi da faaet en pris!

Therese har tildelt mig en pris og jeg foeler naesten jeg skulle gaa igang med en laenger Oscar-lignende takketale, for den er jeg faktisk lidt stolt af!

Ifoelge oversaettelsen paa Copenhagen Daily saa betyder prisen at:

“Schmooze Award er prisen til bloggere som ubesværet snor deres veje ud og ind af blogosfæren og efterlader venlige spor og smil og på den måde, med glæde, skaber nye venner på vejen. De indskrænker ikke deres besøg til kun at gælde de rige og succesfulde men bruger også tid på at byde nye bloggere velkomne. De er dem som drager hinanden ind i meningsfulde samtaler og de nægter at lade sig nøje med en simpel hilsen (goddag) - i hele processen lykkes det dem at skabe en følelse af nærhed og venskab.”

Therese, jeg glaeder mit til at slubre kaffe med dig i London og vise dig et lille stykke af min by.

Med Schmoozeprisen foelger en lille opgave, nemlig at give prisen videre til en der fortjener den og det er slet ikke noget svaert valg for mig.
Mit valg falder nemlig paa min kaereste soester Irene, for hun er altid saa medlevende og interesseret i hvad folk skriver. Hvis jeg ligner hende bare en lille bitte smule, saa er jeg glad!

Ingen kommentarer: