05 september 2007

Aftenens besoeg

Efter vi havde spist spurgte Lloyd om ikke vi skulle koere en lille tur og det synes jeg da var en god ide. Det goer vi egentlig tit. Ikke noedvendigvis en lang tur, men bare en tur ud og snuse til byen.

Vi endte i High Street Kensington, hvor den nye Whole Foods butik lige er aabnet i aar og minsandten om ikke de havde aabent! Fedt, sagde vi - og saa parkerede vi og gik ind og parkerede.

Forretningen er vildt laekker. Den er kaempestor og er fyldt med alskens sunde, friske og organiske produkter. Naar man gaar ind i frugt og groentafdelingen moedes man af en meget staerk aroma af alle de friske produkter. Osteafdelingen er bag glas!

Jeg kunne ikke lade vaere med at se hvilke spaendende flasker man har saadan et sted, for det er jo aldrig til at vide hvad man kan faa. Jeg faldt over disse flasker, som fik min opmaerksomhed!

Cannabia... - det lyder som "a can of beer" og det er det saadan set ogsaa, men det er lidt en alternativ oel; den er nemlig lavet af "hemp". (Hvad er det nu det hedder? Man bruger det til at lave reb med og er stilken paa en cannabisplante!)
Vi finder ikke ud af hvordan det smager, for vi koebte dem ikke, men det var fristende, maa jeg indroemme!
Jeg haaber Whole Foods en dag finder til Sarf London. Det ville virkelig vaere fedt!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hamp ...

Anonym sagde ...

Oj. Den butik glæder jeg mig til at komme ind i ! Tak for billederne :-)

Tina - omme i London sagde ...

Ahemmm... sikken en svaer oversaettelse. En anden gang skriver jeg bare det engelske ord. Basta bep!
Therese - der er nok at glaede sig til. Har du dato paa ankomsten?

Anonym sagde ...

Jeg elsker at koere ture :-)

High Street Kensignton er min gamle 'hood' - jeg boede lige bag Kensington Olympia med let adgang til baade Kensignton High Street og Notting Hill :-)

Tina - omme i London sagde ...

Fisker - velkommen hid.
High Street Ken er saa fedt. Jeg ville oenske jeg kunne faa raad at bo der, men foerst skal jeg lige have koebt en lotteriseddel!