18 september 2007

Septemberblaa

I morges skulle jeg moede paa arbejde lidt tidligere end normalt, hvilket betoed min rute var lidt anderledes end normalt. Jeg gik op gennem Bishopsgate og gik og noed arkitekturen og den smukke Septemberblaa himmel.


Jeg er vild med denne bygning. Den minder mig om en gammel Wurlitzer juke box - og saa synes jeg den er paen mod den blaa blaa himmel.
Luften er rigtig September kold og klar i dag. Efteraaret banker paa og vil saa gerne bryde igennem. Jeg haaber det venter lidt endnu, for jeg er ikke helt klar til regn!

3 kommentarer:

Rigmor sagde ...

Ja i dag var det kaldt til å være London! Fikk nesten kuldesjokk. Og kollagen min gikk i tskjorte som om alt var som det skulle.

Astrid sagde ...

Hurra, nu fryser jeg ikke længere...... i det mindste kun vejrmæssigt :-)

Tina - omme i London sagde ...

Hej de damer. Efteraaret traenger sig paa, men himlen er hoej og blaa. :)
Rigmor, forresten, har du ikke laert endnu at fryse med anstand, som en Englaender? :)