22 maj 2007

Fra den ene dag til den anden

Sikken en kontrast. I gaar silede regnen ned det meste af dagen. Det er ok, for vi traenger stadig til regn, til trods for de enorme maengder vi fik i weekenden...

Jeg synes det er lidt hyggeligt at gaa rundt under paraplyen og indsnuse regnduftene, for de eksisterer faktisk ogsaa inde midt i the City, blandt bil os og larm.


I morges boed Berwin paa morgenmad, MiFID seminar og denne smukke udsigt til hvad foeles som en dejlig sommerdag.

Jeg begynder lige saa stille at glaede mig til de lange hede dage forude. Jeg er sikker paa sommeren bliver meget varm i aar. Det har det lige som tegnet til i lang tid.

Det kan til tider vaere svaert ikke at fryde sig bare en lille bitte smule over den globale opvarmning...

2 kommentarer:

Rigmor sagde ...

Jeg tror også sommeren vår blir varm i år. April ble vel målt som en av de varmeste hittil, tror jeg.

Forøvrig morsomt at du tok et bilde av reiseruten min, hehe. Jeg jobber nær the City, og tenker alltid "jeg må ta med kamera, jeg må ta med kamera"... men så gjør jeg det aldri.

Tina - omme i London sagde ...

Velkommen hid Rigmor. Jeg har kameraet med hver dag - og jeg tager billeder med den hver dag. Mine venner, familie og kolleger spoerger af og til: "Skal du ikke fotografere?", hvis jeg holder inde et oejeblik. :o)