08 maj 2013

Dagens hoest

Der var foedselsdag i familien i gaar, saa vi drog paa aftenvisit hos svigerne. Efter vi havde nydt aftensmaden var det stadig lyst nok til vi kunne naa en hurtig havevandring.


Saadan en havevandring skal man aldrig sige nej til, for den giver pote. :) Man skulle tro det var mig der fyldte aar; en ribsbusk, en solbaerbusk og et par jordbaerplanter var der stillet til side til mig efter jeg kom til at give min svigerinde en blaabaerbusk. Fedt, nu er vi vidst ved at have samlet alt det til huse jeg havde haft i tankerne for min nye have. Dejligt!

4 kommentarer:

Siddis back home sagde ...

Så flott, herlig med bær i hagen!

Eva sagde ...

Hyggelig gave at få med hjem:)

Lene sagde ...

Spiselige gaver er altid et hit :-)

Tina - omme i London sagde ...

Siddis - tak og ja, det er herligt.

Eva - skoen!

Lene - helt sikkert. :)