31 oktober 2011

Jeg har set et spoegelse!


Det spoeger paa den lokale pub - GULP!

8 kommentarer:

Lene sagde ...

Bare de holder sig der og ikke hjemsøger den nye bolig ;-) God ombygning, Tina

KirstenK sagde ...

Ups da også...spøgelser på pubben...godt man ved det er halloween ellers ville man mååske have troet noget andet...god tirsdag til dig...forhåbentlig spøgelsesfri!

Helle K. sagde ...

Det er da hyggeligt :) siger jeg, som ikke tror på spøgelser ;)

AagePK sagde ...

Min datter hygger sig i Mexico med aftensmad med de døde: i går var det de børn, der er døde det sidste år, der var inviteret til middag, i dag er det så de voksne, og så er der også en fælles dag for alle de foregående generationer: knoglerne skal ud af familiens gravsteder, der skal gøres rent, eventuelt nyt tøj eller bånd, og fotografierne skal støves af. Det er noget af en fest.

Conny sagde ...

Det har jeg ikke , jeg tro ikke det spøger her i Viborg ingang på halloween.

Tina - omme i London sagde ...

Lene - ja, gulp! :)

Kirsten - he he, det kan da godt vaere man skulle proeve den pub. :)

Helle - ja, meget! :)

Aage - jeg "fejrer" egentlig ikke Halloween, men et spoegelse kan jeg bare ikke staa for. Mexico lyder spaendende, men ogsaa lidt klamt!

Conny - mon ikke man kan finde et enkelt lille spoegelse i Viborg? ;)

FUUR. sagde ...

Hvor lang tid tilbragte du mon på den pub?
Ja jeg spør" bare.

Anonym sagde ...

Hey there! Someone in my Facebook group shared this website with us so I came to give it
a look. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
Terrific blog and superb design and style.
Feel free to surf my page :: GFI Norte