09 oktober 2011

Strikkepause

Da jeg naaede til det tredje bundt garn til mit laengestaaende strikkeprojekt gik det op for mig hvorfor jeg gik I staa I det projekt I over et aar...



Heldigvis er der ingen form for garnmangel I denne husholdning, uanset hvor stor en oprydning der blev foretaget I forbindelse med flytningen, saa nu er der nyt paa pindene.

Garnet er noget uld jeg havde med hjem fra Kina, hvor de strikker helt vildt meget og tit store projecter paa helt fine pinde. Havde jeg internetforbindelse og adgang til alle mine billeder kom her lige en illustration, men det faar vente.

Efter sigende skulle vi have adgang til det store www igen imorgen. Det har vi ikke lyst til at undvaere alt for laenge!

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Strik og internet må ikke mangle:)

God mandag.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - nej, men det gjorde ingenting om man ikke blev noedt til at trevle naesten en hel troeje op! :(