03 juni 2010

Blomster med posten

Jeg synes der er ruder i de fleste af de breve der kommer med posten og de er altsaa ikke den slags jeg bedst kan lide. I gaar kom der til gengaeld en af dem jeg rigtig godt kan lide, nemlig en haandskreven konvolut med eksotiske frimaerker paa...
Jeg vidste med det samme hvem det var fra, til trods for jeg slet ikke kendte haandskriften, men jeg kom i tanker om der var en der havde lovet mig at sende blomster med posten!

Jeg havde helt og aldeles ret, men jeg havde ikke lige forudset at konvolutten ogsaa var fyldt med soede klistermaerker. :) TAK skal du have anjoe, jeg maa skynde mig at faa froeene i noget jord, saa jeg kan faa smaa lanterner i haven. :) Det var rigtig paent af dig.

3 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Ja, det er den slags post vi ka li...ikke de der rudekuverter...

Tina - omme i London sagde ...

Kirsten - da jeg var en lille pige bad jeg engang posten om at tage "dem med vinduerne" med igen, for dem broed min far sig ikke om. :) Jeg var til stor moro for den aeldre generation, kan du nok regne ud. :)

Anonym sagde ...

Det var så lidt - jeg har prøvet at så et par i en urtepotte for at se, om den fremgangsmåde du´r ;-)
Rigtig god weekend!