16 februar 2009

Og hvad betyder det?

Man kunne fristes til at tro at jeg aldrig laver andet end at gaa og studere fortovet, men det sker da at jeg kigger op. Anyhow, da mine oejne alligevel var ved fortovet fik jeg oeje paa denne her. Det er et skilt der sidder fast i en af fortovsfliserne. Jeg kiggede rundt omkring mig, men kan over hele hovedet ikke regne ud hvad i alverden det handitoiletskilt laver paa fortovet. Saa vidt vides er der ingen toiletter i naerheden. Hmmm... mystisk - gad vide om det er en eller anden sjov kunstner der har vaeret paa spil?

3 kommentarer:

@ sagde ...

*LOL* det er da dén flise som ubehøvlede handicappede kan pisse på! ;o)

Anonym sagde ...

Altså Tina, kender du ikke Harry Potter?
De handicappede ikke-mugglers behøver ikke at gå til perron 9 3/4, men skal bare ned igennem denne brosten.

Hvor svært kan det være?

Tina - omme i London sagde ...

LOL - det kan vaere jeg skal skrive til kommunen og spoerge om det er loesning A eller B? :)