17 oktober 2007

Undskyld her roder!

Da jeg vaagnede i morges var det moerkt. Ikke saadan helt bulragende moerkt, men alligevel noget moerkere end jeg lige havde forestillet mig det ville vaere. Det viste sig snart at der var en grund - og det ikke var fordi jeg var vaagnet alt for tidligt eller det var overskyet, men fordi gardinerne var trukket helt for. Det goer jeg ellers aldrig, for jeg kan bedst lide naturligt lys naar jeg vaagner; saa gaar der ikke saa uhyggeligt laenge inden mine oejne dur!

Paa stationen fik jeg stukket en daase yoghurt i haanden. Det gjorde jeg ogsaa i gaar og saadan en lille en er egentlig god til at tage formiddagssulten inden lunch.


Joesses hvor maa firmaer bruge en masse penge paa promotions, ved at give deres varer vaek. Jeg tror naeppe de goer det uden at faa noget igen, men der bliver godt nok delt meget ud.

Da jeg naaede ind naer mit kontor var himlen ganske blaa og egentlig rigtig smuk. City roder helt vildt for tiden. Her er simpelthen stilladser og byggerier over alt!


Jeg skulle til et lunch time moede i Monument og der roder ogsaa. Hele fortovet er pakket ind i stillads paa baade den ene og den anden side af vejen. Det er selvfoelgelig fedt, for det betyder oekonomien er god, men joesses, hvor ser det da ud!

The Momument er pakket ind til den helt store guldmedalje og tilsyneladende lukket for adgang. Naah, saa maa det vente til de er faerdige med hvad nu end de har gang i, foer jeg skal der op og tage billeder i en lunch hour en dag.

Kontoret hvor jeg skulle til moede rodede ogsaa. De skal flytte i naeste uge og der stod orange flytte ehmmmm... crates over alt. De undskyldte meget, men hvad skal de goere, skidtet skal jo pakkes for at de kan flytte.


Ved the Natwest Tower rodede der ikke, men jeg synes det ser saa sjovt ud med de flotte statuer oven paa Gibson Hall mod Natwest Towers ranke bygning i baggrunden. Nogen kalder det rod og skaelder ud over den blandede arkitektur, men jeg synes det er fedt!

Ingen kommentarer: