10 oktober 2007

Kontor i Commercial Street?

En af mine bekendte har for nyligt flyttet sit kontor ind i en ny bygning og jeg havde da godt studset over at det var i Commercial Street, (naeste stop Brick Lane) men taenkte saa ikke naermere over det.

I dag skulle jeg til "Office warming party" og saa fik jeg syn for sagen. Jeg var naer gaaet til da jeg saa hvor kontoret laa. Det er hvad vi kalder et "up and coming" omraade. Med andre ord er det estate agent speak for at der er et par bygninger i omraadet der er blevet sat i stand saa de ikke rasler sammen, mens resten er noget gammelt bras!

Kontoret var vaeldig paent indendoere, men det kunne have vaeret afskyeligt uden nogen havde lagt maerke til det, saa snart man kigger paa udsigten!

Til trods for de underlige rammer, har de en af Londons suveraent bedste udsigter, til trods for de kun er paa 4. etage og i et mindre paent omraade. Alle blev lynhurtigt enige om at maaske var kontorer i Commercial Street en meget god ide alligevel. Jeg tror dog naeppe min chef pludselig kommer i tanker om at vi skal flytte der om, for det er vidst lige en tak for alternativt til ham!

Ingen kommentarer: