22 juli 2014

Pausebillede


Pausebilledet tog jeg for nyligt udenfor et lokalt sygehus, hvor jeg havde et aerinde hos oere/naese/halslaegen. Jeg har et aerinde hos ham igen I morgen og pausebilledet bliver haengede i nogle dage, for doktoren har besluttet sig for at skaere lidt I mig. Operationen skulle gerne I foerste omgang fjerne en halv skjoldbruskkirtel. Vi faar se om Han kan overtales til at lade det blive Ved det, eller om Han ogsaa tager resten. Vi tager det en dag ad gangen og jeg vender frygteligt tilbage! 

PS det her hersens maskineri vil IKKE skrive paa Dansk!


16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pøj pøj til dig de nlste dage :-) smukt pausebillede du har fundet :-)

Eva sagde ...

Så sender jeg lige lidt gode tanker i din retning. Jeg håber, det forløber, som det skal.

Smukt billede.

Inge sagde ...

God bedring Tina, håber det går som du ønsker.

mjø ;o) sagde ...

av av - det lyder rigtigt irriterende, TW omme i London!Håber du er frisk lige om lidt!

Lene sagde ...

God bedring til dig og jeg håber du får dit ønske opfyldt.

Sylvia sagde ...

God bedring Tina.
Det var et nydelig pausebilde.
Lykke til. :)

Anja Holt sagde ...

Smukt billede. Held og lykke med operationen og god bedring!

AagePK sagde ...

Det var jo os, der skulle sende blomster! Men tag nu den pause, der skal til, lad de dygtige læger om at skære der, hvor de mener, det gavner, og så de kærligste ønsker herfra for din bedring!

Annes indfald sagde ...

Så smuk en rose.
Og alle gode ønsker for et godt forløb med operation og rekreation sendes... Pøj Pøj.

Donald sagde ...

God bedring, det skal nok gå, lægen lyder som en fornuftig mand. Jeg håber du får blomster - den her viste er meget smuk! :) <3

Lea sagde ...

Krydser fingere for dig.

Tineke sagde ...

God bedring med dig, håber du snart er frisk igen

Septemberliv sagde ...

Det kræver et pøj pøj og en rigtig god bedring!
Så håber jeg alle hilsner får dit ønske til at virke :0)

Inger Bonde sagde ...

Sender varme, helbredende kram :-)

FUUR. sagde ...

Flot pausebillede min egen.
Sender kærlige tanker over
Nordsøen.MOR.

sanne sagde ...

Skønt billed