30 december 2009

Trains, planes and automobiles

Foerste stop paa vejen hjem fra arbejde i gaar var Liverpool Street Station, hvor the Stansted Express gerne skulle spytte min kaere soester ud og det gjorde den heldigvis!


Vi havde tid til liiiige hurtigt at rende i et par butikker og smed os saa ind i en taxa til London Bridge station og paa toget hjem. Halvvejs hjemme lykkedes det mig at faa hyret et lift hjem fra stationen, saa vi var hjemme paa ingen tid. Vi skyndte os at faa en kylling i ovnen og saa kom min elskede hjem med bilen, saa vi kunne drage til Stansted for at hente vore foraeldre.


Jeg koerer naesten aldrig bil, men naar jeg goer, saa skal jeg altid ad pommern til. Stansted er ikke helt ad pommern til, men der er trods alt 45 mil (omkring 70km) vaek hjemmefra, saa lidt af en koeretur er det da - og saa i det vejr! Det oes, poes, pjaskregnede bare og det var naesten umuligt at se vejen, men vi naaede frem i god tid og inden laenge havde vi os en bilfuld Furboer paa vej tilbage til Sarf London. Hjemme stod min elskede parat med en god middag og et glas roedvin og saa var den aften reddet. Gud, hvor er det bare hyggeligt!

2 kommentarer:

Donald sagde ...

Det har sandelig været hyggeligt - godt at det lykkedes at komme igennem regnen.

KirstenK sagde ...

Lyder hyggeligt med familiebesøg...godt nytår til dig herfra!